Vse izdelke iz spletne trgovine UPshop.si, ki so na zalogi, pošiljamo iz skladišča v Sloveniji.
Dostavo izdelkov kupljenih v spletni trgovini UPshop.si izvajamo v sodelovanju s podjetjem DPD Slovenija in Pošta Slovenije. Strošek dostave znaša 3,99€.
Pridržujemo si pravico do spremembe dostavne službe, če ugotovimo, da ena od dostav ne bi zagotovila dostave v dogovorjenem času.
Ob nakupu nad 60€ je dostava po Sloveniji brezplačna.
Rok dobave
Predvideni rok dobave za vsa naročila in za vse kraje v Sloveniji je od 1 do 3 delovne dni od trenutka oddaje naročila. Velja pravilo, da če boste naročilo oddali do 9:00 ure, boste pošiljko prejeli že naslednji dan. Če boste naročilo oddali po 11:00, pa lahko dostavo pričakujete v roku 48 ur, torej maksimalno 2 delovna dneva od trenutka oddaje naročila. Če je za odpremo blaga potreben daljši čas, je to označeno na spletni strani, pri posameznem izdelku. V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko kontaktnih podatkov, ki ste jih posredovali ob oddaji naročila.
Ko bomo vaše naročilo predali v dostavo dostavni službi, vam bomo o tem poslali tudi obvestilo na email naslov, ki ga boste navedli v postopku oddaje naročila. Preden pošiljko oddamo dostavni službi, lahko spremenite naslov za dostavo, ki ste ga navedli ob oddaji naročila tako, da nam novi naslov za dostavo sporočite na elektronski naslov info@upshop.si ali na GSM 031 018 009. Z nakupom in izbiro dostave z dostavno službo se kupec strinja, da se zaradi lažje komunikacije med njim in dostavno službo na dostavni obrazec zapiše telefonska številka, ki ste jo navedli ob oddaji naročila. Dostavna služba vas bo poklicala na to številko, v kolikor ne boste dosegljivi na naslovu navedenem za dostavo.
Neprevzeti paketi
Ko vaše naročilo obdelamo in ga oddamo dostavni službi, prejmete od nas sporočilo na e-mail naslov, ki ste ga vnesli ob naročilo, da lahko paket pričakujete v naslednjih dneh. Če vam kurir osebno paketa ne more predati, vam v nabiralniku pusti obvestilo o prejeti pošiljki. Če vas iz kakršnega koli razloga kurir ne obvesti o naročenem paketu, nas prosimo kontaktirajte na info@upshop.si in posredovali vam bomo podatke oz. status vašega paketa. Le pravi čas nas kontaktirajte.
Posledice neprevzema paketa
Vrnjen paket, ki ga stranka ne prevzame, nam povzroči dodatne stroške, ki jih moramo plačati mi. Takšni stranki v prihodnosti vnovična naročila odpremimo le po predhodnem plačilu po predračunu. Plačilo po povzetju žal ni več možno.
Naša spletna stran uporablja piškotke, da vam omogoča boljšo uporabniško izkušnjo. Če boste naprej uporabljali našo spletno stran, s tem sporočate, da se s tem strinjate.VreduZavrniPogoji poslovanja